Evenementen

LogiMAT in Stuttgart

WMS-leverancier CIM Logistics presenteert op de LogiMAT in Stuttgart (31 mei tot 2 juni) talrijke nieuwe functies op het gebeid van intralogistieke software. Met name de nieuwe userinterface van het warehouse management systeem PROLAG World is een grote aandachtstrekker. Browsergebaseerd, beschikbaar als mobiele app, intuïtief en met een modern design, de nieuwe interface overtuigt met een specifiek voor logistieke operaties geoptimaliseerde user-experience. Er zijn bovendien nieuwe functies toegevoegd aan PROLAG Hazmat. Én CIM zal PROLAG Transport voorstellen, een gloednieuwe uitbreiding voor de naadloze integratie van vloot- en routebeheer in goederenuitgifteprocessen. Het CIM-team verwelkomt haar bezoekers graag in hal 8 op stand F58.

Intralogistik-Kongress in St. Georgen

Was sind die wesentlichen Schritte zur Automatisierung der Intralogistik? Diese Frage beantwortet Ihnen Kilian Küsters, Logistics Consultant bei CIM, am 18. Mai 2022 beim Intralogistik-Kongress in St. Georgen.

Logistics & Automation in Bern
Den Haag, 16.03.2022 - De Logistics & Automation in Bern, de Zwitserse vakbeurs voor geautomatiseerde magazijn- en transportbandtechnologie, infrastructuur en picking- en packing oplossingen, opent op 30 en 31 maart 2022 weer haar deuren. Hier presenteert CIM op beursstand C08 in hal 3 haar nieuwste ontwikkelingen in de logistieke softwaresector en worden tevens de trends voor de komende jaren getoond.

CIM @ Conference Days 2021

Neem kosteloos deel aan onze paneldiscussie op 27 april 2021 om 11.00 uur, 'Is automatisering van uw magazijn de sleutel tot succes?', een onderdeel van de Conference Days 2021.

CIM Klantendagen 2020

Eindelijk was het weer zover: op 29 en 30 januari 2020 nodigden we al onze klanten uit voor onze CIM Klantendagen in München! Het begin van een nieuw jaar en dus stonden onze klantendagen ook in het teken van verandering. Zo werden klanten uitgebreid geinformeerd over trends in de logistiek, over PROLAG®World 3.0 en over het laatste nieuws bij CIM.