PROLAG®World opnieuw gevalideerd

Het Fraunhofer Instituut voor Materiaalstroom en Logistiek bekrachtigt met het validatiestempel het brede scala aan functies van PROLAG®World.

PROLAG®World, de warehouse management software van CIM Logistics, is een van de meest flexibele en moderne softwareoplossingen voor de intralogistiek. Dat heeft de validatie van het Fraunhofer Instituut voor Materiaalstroom en Logistiek wederom bevestigd. In het standaardpakket van de software zijn reeds alle belangrijke functies opgenomen. Voor de klanten van CIM betekent deze standaardisatie een hoge mate van zekerheid.

PROLAG®World ontvangt voor de 16e keer het felbegeerde validatiestempel van het Fraunhofer Instituut voor Materiaalstroom en Logistiek. De basis voor de validatie vormt een gedetailleerde vragenlijst met bijna 4.000 functionele kenmerken van de te valideren software. Pas na succesvolle bevestiging door het Fraunhofer Instituut voor Materiaalstroom en Logistiek ontvangt het warehouse management systeem het validatiestempel en daarmee het kwaliteitszegel van de WMS-branche.

PROLAG®World overtuigde bij de validatie met name door het brede scala aan functies, de flexibiliteit van de software en de uitgebreide standaard. Voor de klanten van CIM betekent deze hoge mate van standaardisatie veel zekerheid - ook voor de toekomst. De oplossingen zijn snel klaar voor gebruik en al vele malen op de markt beproefd. Er treden geen kinderziektes of andere problemen op die verband houden met individuele programmering. En bij latere upgrades kunnen alle klantfuncties worden overgenomen, iets wat met individuele programmeringen niet of alleen met veel moeite kan worden gerealiseerd.

Dat er een bedrijf met een solide ondernemingsbasis achter PROLAG®World staat, blijkt ook uit andere kwaliteitskeurmerken zoals de SAP- en Microsoft-certificering. CIM is bovendien ISO 9001:2015 en ISO 27001:2013 gecertificeerd.