Lezersprijs van het vakblad Materiaalstroom

Het vakblad Materiaalstroom heeft de nieuwe userinterface van PROLAG®World genomineerd als product van het jaar in de categorie software. De jury was onder de indruk van de gebruiksvriendelijke en intuïtieve interface van het warehouse management systeem. Nu kunnen de lezers kiezen: uit alle genomineerden kiest u per online voting het product van het jaar 2021.

Het vakblad reikt de prijs ‘Product van het jaar’ uit in 8 categorieën. In de categorie software zal CIM Logistics het opnemen tegen 14 concurrenten. Steun ons en stem voor ons product: klik hier en stem op de nieuwe userinterface von PROLAG®World.

De nieuwe userinterface brengt de user experience van ons WMS naar een nieuw niveau. De interface is vanaf de basis opnieuw ontworpen waardoor hij voor de users veel gebruiksvriendelijker en intuïtiever geworden is.

De belangrijkste updates zijn:

• Meer flexibiliteit in het persoonlijke design van de userinterface: users kunnen de inhoud sneller en uitgebreider personaliseren, zodat ze het WMS aan hun eigen wensen kunnen aanpassen.
  • Duidelijke en intuïtieve procesbegeleiding: met behulp van kleuren en pictogrammen wordt de user eenvoudig en veilig door de processen geleid.
  • Toegankelijkheid: bij het ontwerp van de userinterface is aandacht besteed aan moeilijkheden bij het lezen, zoals bijvooebeeld een rood-groen blindheid.
  • Minder en daardoor veel makkelijker te gebruiken invoertemplates: gebruiksvriendelijkere templates zorgen voor kortere opleidings- en verwerkingstijden.

De nieuwe userinterface is beschikbaar voor nieuwe klanten en voor bestaande klanten na een release-upgrade.