CIM @ ICT & Logistiek in Utrecht – standaard WMS-oplossingen voor uw handmatige en geautomatiseerde magazijn

Den Haag, 27/10/2021 - ICT & Logistiek in Utrecht, de vakbeurs voor logistiek en IT, opent op 10 en 11 november 2021 opnieuw haar deuren en CIM is erbij! Op stand 01.D110 presenteren de experts op het gebied van logistieke systemen hun laatste ontwikkelingen en daarmee de trends van de komende jaren in de logistieke softwaresector.

CIM is met haar systeem PROLAG®World koploper voor wat betreft innovatie op het gebied van warehouse management software. De focus ligt dit jaar onder andere op de aansturing van volautomatische magazijnsystemen, op processen voor de opslag van gevaarlijke stoffen en op het eigen verzendsysteem PROSEND®.

Een bijzonderheid is de introductie van de nieuwe productiesoftware PROLAG®World Productie. Met haar standaardsysteem heeft CIM al sinds vele jaren een revolutie teweeggebracht in de productieprocessen van talrijke ondernemingen in verschillende bedrijfstakken. Door de sterke punten van de magazijnlogistiek nu in de productieplanning te integreren, is de WMS-leverancier erin geslaagd om een volledige transparantie in de intralogistiek te bereiken. Van inslag tot goederentransformatie en de verzending van het eindproduct kunnen alle gegevens voor 100% worden getraceerd, zelfs tot en met de batch van de gebruikte grondstoffen. Naast batch tracking biedt het systeem ook een verbeterde materiaalstroom, automatische replenishment, een geoptimaliseerd voorraad- en grondstoffenbeheer via campagneplanning evenals een verhoogde rentabiliteit door intelligent procesontwerp.

Het hoogtepunt van uw beursbezoek kunt u bij de CIM-stand zelf ervaren: met de ergonomische freehand-scanner NIMMSTA HS 50 kan elke give-away door de bezoeker zelf live worden gepickt.

U vindt de stand van CIM in hal 1, D110.

Maak direct een afspraak voor een persoonlijk adviesgesprek via https://bit.ly/2ZzArP0. U kunt hier uw gratis beursticket verkrijgen: https://bit.ly/3Ckcb1u.

ICT & Logistiek, Jaarbeurs Utrecht // 10 - 11 november 2021